GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY
DARMOWA DOSTAWA OD 150 ZŁ
RABAT 10% NA PIERWSZE ZAKUPY

Dostawa i płatności

Zabezpieczenia przesyłek

Towary, które wysyłamy z naszych magazynów są pakowane w taki sposób, aby w stanie nienaruszonym dotarły pod adres klienta. Dlatego, aby uniknąć niepotrzebnych problemów, do pakowania przesyłek przywiązujemy bardzo dużą wagę. 

Zamawiający powinien sprawdzić zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka budzi wątpliwości, najlepiej sprawdzić ją w obecności kuriera. Jeśli uszkodzenie zostanie odkryte już po jego odjeździe, prosimy o kontakt z naszym sklepem, aby umówić sprawdzenie przesyłki przez kuriera. Wszelkie uszkodzenia powinny być naniesione na protokół szkody spisany w jego obecności, a oryginał przesłany na adres sklepu.

Materace i stelaże wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier, jako pracownik firmy zewnętrznej, nie ma niestety obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zazwyczaj jednak można liczyć na taką pomoc, czego niestety z naszej strony nie możemy zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z klientem. 

 

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności danego produktu w naszych magazynach lub czasu produkcji u producenta. Towar dostępny na magazynach ,,od ręki” i oznaczony na stronie internetowej jako ,,dostępny”, wysyłamy każdego dnia roboczego do godziny 14:00, natomiast produkty, przy których na stronie internetowej widnieje informacja ,,wysyłka w ciągu 14 dni”, wysyłamy od razu po otrzymaniu dostawy tego produktu u producenta. 

Zamówienia na łóżka tapicerowane, oraz drewniane na wymiar, realizowane są w ciągu 6-8 tygodni.

W przypadku zamówień niestandardowych lub towarów mniej popularnych, termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo, po złożeniu zamówienia, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

Przy wyborze dostawy firmą kurierską DTS, należy liczyć się z wydłużonym czasem realizacji+ 3 dni robocze.

 

Koszty transportu

Zamówienia standardowe, złożone w naszym sklepie www.krolmateracy.pl,  dostarczamy bez dodatkowej płatności, na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, albo InPost. Darmowa wysyłka dotyczy zamówień opłaconych przelewem, bądź zakupionych na raty. Niektóre zamówienia z firmy AMZ wysyłane są bezpośrednio od producenta za pośrednictwem firmy DPD. 

Do zamówień, z wybraną formą płatności

Płatność z góry (przedpłata na konto, zaliczka na konto, szybkie płatności, raty)

  • 14,99 zł brutto dla zamówień o wartości do 150 zł
  • 0 zł dla zamówień powyżej 150 zł

Za pobraniem doliczamy koszt przesyłki w wysokości:

  • 15,99 zł brutto dla zamówień o wartości do 150 zł
  • 0 zł dla zamówień powyżej 150 zł

Łóżka i materace dostarczają na terenie Polski nasi kierowcy lub współpracująca z nami firma kurierska.

Opcjonalne koszty montażu płatne kierowcy:

  • w miejscowości, w której znajduje się salon: 300 zł
  • w miejscowości oddalonej od salonu do 50 km: 600 zł
  • w miejscowości oddalonej od salonu o ponad 50 km: do uzgodnienia
  • wniesienie zakupionych łóżek i materacy 10,00 zł za każde piętro lub 10,00 zł za usługę, w sytuacji gdy można skorzystać z windy w celach transportowych

 

Formy płatności

Zamówienia mogą być opłacone w następujących wariantach:

  • szybkie płatności płatności online
    podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A., Payu, Przelewy24. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
  • raty PayU
  • raty Credit Agricole
    Kupuj wygodnie, wybierz raty banku Credit Agricole.
    Sprawdź jakie to proste:

    1. wybierz produkt który Cię interesuje, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 300 zł skorzystaj z rat banku Credit Agricole,
    2. wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
    3. przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego (o ile będzie to wymagane)
    4. potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
    5. umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail, a sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.

    (SENPO sp. z. o.o. sp.k. oświadcza, iż na podstawie zawartych umów z Credit Agricole Bank Polska S.A. jest upoważniony do wykonywania czynności faktycznych związanych z zawarciem/zmianą umów kredytu na zakup towarów i usług.)

  • przedpłata na konto bankowe
    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Realizacja zamówienia następuje po wpłaceniu i zaksięgowaniu należności na nasze konto bankowe.
    Należną kwotę należy wpłacić na dane wyszczególnione poniżej, w tytule podając numer zamówienia.

    SENPO sp. z o.o. sp.k.
    Krzywoustego 68
    61-144 Poznań
    Nr konta: 
    mBank S.A. 10 1140 2004 0000 3602 8062 3023

  • przedpłata zadatku na konto, dopłata przy odbiorze
    Ten sposób płatności najczęściej stosujemy w przypadku zamówień na łóżka.  Po zaksięgowaniu zadatku rozpoczyna się realizacja zamówienia.

  • za pobraniem – płatności przy odbiorze
    W przypadku wybrania tej formy płatności, należność odbiera kurier bądź kierowca, dostarczający towar do Państwa.